+17
°
C
Max.:+18
Min.:+6
Ked
Sze
Csü

Tájékoztatás SZÉP-kártya-juttatásról 2021

A Széchenyi István Egyetem az elhúzódó koronavírus-járvány időszakában is megtartotta pénzügyi stabilitását és likviditását. Egyetemünk vezetésének – a fenntartó Kuratórium egyetértő támogatásával -  továbbra is kiemelten fontos a béren kívüli juttatás rendszerének megtartása, ezért a szakszervezettel történt előzetes egyeztetés figyelembevételével a SZÉP-kártya juttatás júniusi folyósításáról döntött. Bízunk benne, hogy ez a juttatás a széles körű felhasználási lehetőség révén segítséget jelent minden munkatársunknak.

A juttatás mértéke: teljes munkaidős, egész évben jogviszonyban álló munkatársak évi 100.000 Ft értékben, részmunkaidősek és évközi belépők az alábbi általános feltételek figyelembevételével arányosan jogosultak a juttatásra, a folyósítás időpontjában fennálló jogviszonyuk alapján.

A béren kívüli juttatások – így a SZÉP-kártya juttatás – általános szabályai:

  1. Béren kívüli juttatásra a munkaviszonyban álló munkavállalók jogosultak.
  2. A naptári évben évközi belépők és kilépők a tárgyévben az egyetemen munkaviszonyban eltöltött idő arányában válnak jogosulttá.
  3. A részmunkaidőben foglalkoztatottak esetében a juttatások a munkaidővel arányosan járnak.
  4. A tartósan távol lévő munkavállalók közül a betegség, szülési szabadság, gyermekgondozás miatt távol lévők, valamint a felmentési idejüket töltő munkatársak az aktív munkavállalókkal azonos feltételekkel jogosultak a béren kívüli juttatásokra. Kérjük a vezetőket, értesítsék a tartós távollévő kollégákat is a lehetőségről, illetve a nyilatkozat leadásának határidejéről.

Az egyéb célból fizetés nélküli szabadságon lévők nem részesülnek a fenti juttatásokban.

 

Munkavállalói teendők a juttatás érdekében:

a) Szerződéskötés a szolgáltatóval: (Csak arra vonatkozik, aki még nem rendelkezik ilyen szerződéssel. A korábban megkötött szerződések érvényben vannak, új szerződést nem kell kötni!)

Három szolgáltató közül lehet választani:

b) A szerződés alapján létrehozott számlaszámot minden munkavállalónak meg kell adni a munkáltatónak (akkor is, ha ezt a korábbi évben megadta), amelyre utalni tudjuk a juttatást. Az utalások személyenként, számlánként történnek meg.

c) Nyilatkozat beküldése a Humánerőforrás Igazgatóság HR Kontrolling Osztályhoz (nyomtatvány mellékelve):

    • Beküldési határidő: legkésőbb június 18. péntekig!
    • Beküldés módja:
      • Papír alapon, eredeti aláírással ellátva
      • Akadályoztatás esetén átmenetileg elfogadjuk elektronikusan is a szepkartya@sze.hu címre beküldve. Az elektronikus küldés után eredeti példányt is szükséges beküldeni, tekintettel arra, hogy ez az aktuális adóévre vonatkozó adójogi nyilatkozat.

d) SZÉP-kártyák érvényességének ellenőrzése:

A korábban kibocsátott SZÉP-kártyák érvényességét felhasználás előtt ellenőrizzék, a lejárt kártyákat térítésmentesen cseréli a szolgáltató. Ennek érdekében közvetlenül a szolgáltatóval kell felvenni a kapcsolatot.

A SZÉP-kártya feltöltés feltétele a hiánytalanul kitöltött nyomtatványok határidőben történő megküldése. Az utalás június végéig megtörténik.

 

G y ő r, 2021. június 9. 

Váginé Varga Zsuzsa

igazgató

Humánerőforrás Igazgatóság

NYILATKOZAT SZÉP-kártya juttatáshoz