Felhasználói regisztráció
INFORMÁCIÓK A FELHASZNÁLÓI REGISZTRÁCIÓRÓL
Az informatikai rendszerekhez és szolgáltatásokhoz az Egyetemi Informatikai Központ felhasználói regisztráció segítségével biztosítja a szükséges azonosítót és jelszót.
A regisztráció célja:
- SZE Alkalmazotti kártya igénylés,
- egyetemi e-mail cím igénylés,
- Wifi és VPN hozzáférés igénylés,
- windows szolgáltatások elérése Microsoft Active Directory segítségével az eik.sze.hu tartományban.
A felhasználói regisztrációhoz kapcsolódó űrlapot csak már felhasználói azonosítóval rendelkező egyetemi alkalmazott töltheti, a kitöltéshez kérje szervezeti egysége vezetőjének, illetve a titkárságának segítségét. Az egyetemi alkalmazottak számára a HR Igazgatóság tölt ki a regisztrációs űrlapot, számukra további regisztráció nem szükséges.
Kérjük, a regisztrációs űrlapot csak egy alkalommal töltsék ki. A szolgáltatások változását vagy egyéb belépési problémát a központi hibabejelentőben vagy a help@sze.hu e-mail címen tudnak jelezni.
A kitöltés után a megadott értesítési címre el fogjuk küldeni az azonosítóját és induló jelszavát.
(Csak a honlapra bejelentkezett alkalmazottak számára érhető el!)