EIK Ügyfélszolgálat
Az Egyetemi Informatikai Központ szoftver megoldást vezet be az informatikai problémák és feladatok bejelentésére, nyilvántartására és egységes kezelésére.
A hagyományos csatornákon (e-mail, telefon) érkező bejelentések mellett a felhasználók önállóan is jelenthetnek be hibákat, problémákat. A hibabejelentés lehetséges a help@sze.hu e-mail címre küldött üzenetekkel vagy a rendszer felhasználó felületére bejelentkezve. A rendszer felhasználói felületének használatára az egyetemi honlaprendszer központi címtárában (eduID) "dolgozói" vagy "hallgatói" jogosultsággal rendelkezőknek van lehetősége. A felhasználói felületen új bejelentések tehetők, illetve ellenőrizhetők a felhasználó aktuális bejelentései. A help@sze.hu e-mail címre küldött üzenetek a meglévő bejelentésekre válaszként vagy új bejelentésként bekerülnek a rendszerbe.
Belépés a központi címtár használatával a rendszer felhasználó felületére.
A rendszer működése során üzenetek generálódnak ahol az aláírás "EIK Ügyfélszolgálat" lesz, a levelek feladójában pedig a help@sze.hu e-mail cím fog szerepelni. Szeretnénk jelezni, hogy ezek nem adathalász levelek, hanem valóban mi küldjük ki.
Kérjük, ha az üzenetekkel vagy a rendszer működésével kapcsolatban észrevétele van, a csabi@sze.hu e-mail címen jelezze.